Zamówienie publiczne
data: | 2006-12-04 |
typ: | Rozstrzygnięte |
numer sprawy: | OU/ZP-38/06 |
rodzaj: | usługi |
tryb: | przetarg nieograniczony |
przedmiot: | Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - Kompleksowa ochrona ubezpieczeniowa majątku Zamawiającego |
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartości nie przekraczającej 60 000 euro
Zamawiający Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
87-100 Toruń, ulica Grudziądzka 159 , tel. (0 56) 62 346 87/88, fax.: 62 340 47,
http:// www.mpo.torun.pl, e-mail: renata.markiewicz@mpo.torun.pl
ogłasza postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę.
Przedmiot zamówienia: Kompleksowa ochrona ubezpieczeniowa majątku Zamawiającego
CPV: 66330000-1; 66330000-2:
Termin wykonania zamówienia: 1 styczeń – 31 grudzień 2007 r.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Warunki udziału w postępowaniu
1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:, posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.
2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, – tj.:, na dzień 30.06.2006 roku mają wskaźnik pokrycia funduszu ubezpieczeniowego lokatami o wartości większej od 100% oraz, którzy na dzień 30.06.2006 roku mają wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi o wartości większej od 100%.
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - tj.: posiadają przynajmniej jedną delegaturę na terenie miasta Torunia upoważnioną do prowadzenia pełnej likwidacji szkód łącznie z wydaniem decyzji o wypłacie odszkodowań, posiadają doświadczenie w zakresie ubezpieczenia tj. Wykonawcy którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat prowadzenia działalności (usługi wykonane po grudniu 2003, nie wcześniejsze) lub obecnie wykonują, , usługi porównywalne swoim charakterem i wartością z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie oraz potwierdzą, że wskazane usługi zostały wykonane z należytą starannością,- poprzez porównywalne usługi zamawiający rozumie ubezpieczenie majątkowe i komunikacyjne o wartości rocznej składki ubezpieczeniowej przekraczającej kwotę 200 000 zł.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia*
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z ofertą
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału
w postępowaniu.
1) pis oferowanego zakresu ubezpieczenia dla poszczególnych polis wg wymagań zawartych w pkt.1 siwz „ Opis przedmiotu zamówienia”. Z opisu jasno musi wynikać, że Wykonawca spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego oraz, że oferuje dodatkowe warunki ubezpieczenia, które będą oceniane zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt.6 siwz. Opis winien również zawierać specyfikację cenową dla poszczególnych ryzyk ubezpieczeniowych – zał. - 1a do siwz oraz informację o wysokości franszyzy integralnej (w wartości euro),
2) tekst ogólnych warunków ubezpieczenia stosowany przez zakład ubezpieczeń,
3) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zamawiający przyjmie jako aktualne wypisy, jeżeli data ich wydania nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą otwarcia ofert,
4) pozwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej,
5) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy i, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - [zał. nr 2],
6) wykaz usług wykonanych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - [zał. nr 6].
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami :
- d/s formalno-prawnych związanych z zamówieniem:
specjalista ds. zamówień publicznych - Renata Markiewicz, tel.056 63 98 166
- ds. merytorycznych związanych z zamówieniem
dyspozytor ds. transportu – Witold Lewandowski - tel. 056 63 98 135
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego (sekretariat) do dnia 04.12. 2006 r., godz. 10.00
Termin otwarcia ofert 04.12. 2006 r. godz 10.15, sala 209
Okres związania ofertą 30 dni
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena - 75 %
klauzule rozszerzające – 25%
SIWZ jest również dostępna w kasie sidziby Zamawiającego w cenie 58 zł/netto lub na pisemny wniosek za zaliczeniem pocztowym.
Postępowanie ogłoszono dnia 22.10.2006 r.
Kto opublikował: Renata Markiewicz
Data publikacji: 2006-12-14 08:19
Kto zmodyfikował Renata Markiewicz
Data ostatniej modyfikacji: 2006-12-14 09:27
Repozytorium zmian