Zamówienie publiczne
data: | 2008-12-04 |
typ: | Rozstrzygnięte |
numer sprawy: | FR/ZP-39/08 |
rodzaj: | dostawa |
tryb: | przetarg nieograniczony |
przedmiot: | Farby, rozpuszczalniki i akcesoria malarskie |
o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot określonych w art.11 ust.8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: Farby, rozpuszczalniki i akcesoria malarskie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów malarskich, farb ftalowych i olejnych ogólnego stosowania, emalii renowacyjnych, farby do gruntowania i rozpuszczalników zgodnie z asortymentem i w szacunkowych wielkościach zgodnych z zapotrzebowaniem Zamawiającego, a wyszczególnionych w załącznikach Nr 4 i 5 niniejszej siwz.
CPV: 44.81.22.10 - 0
Termin realizacji: 05 stycznia – 31grudnia 2009 r.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Pakiet I – Farby ogólnego stosowania (zał.4 do siwz)
Pakiet II – Akcesoria malarskie (zał. 5 do siwz)
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny tych warunków
1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22.1 ustawy:
a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują minimum jedną placówkę handlową na terenie Torunia mogącą zrealizować zamówienie,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24.ust.1 i 2.
2) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia*
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
.
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału
w postępowaniu:
1) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zamawiający przyjmie jako aktualne wypisy, jeżeli data ich wydania nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą otwarcia ofert,
2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy i, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg zał. nr 2,
Warunki materialne
Opis oferowanego przedmiotu - wg zał. nr 4 i 5.
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez zamawiającego
1) Aktualne karty charakterystyki substancji/preparatu chemicznego dla wszystkich asortymentów,
(karty charakterystyki substancji/preparatu niebezpiecznego winny być sporządzone zgodne
z Dz. U. z 2007 r. nr215 poz.1588 oraz Załącznikiem II do Rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 r.)
2) Dokumenty potwierdzające jakość oferowanych dostaw – certyfikaty, deklarację zgodności z normą
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami :
- d/s formalno-prawnych związanych z zamówieniem:
specjalista ds. zamówień publicznych - Renata Markiewicz, tel.056 63 98 166
- ds. merytorycznych związanych z zamówieniem – Kazimierz Witt, tel. 056 63 98 141
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego (sekretariat) do dnia 17/12/ 2008 r., godz. 10.00
Termin otwarcia ofert 17/12/2008 r. godz 10.15, sala 312.
Okres związania ofertą 30 dni
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena - 100 %
SIWZ jest dostępna ( do pobrania) na stronie internetowej www.mpo.torun.pl
oraz w kasie w siedzibie Zamawiającego w cenie 21,42 zł/ netto +22% VAT lub na pisemny wniosek za zaliczeniem pocztowym.
Kto opublikował: Renata Markiewicz
Data publikacji: 2008-12-04 14:19
Kto zmodyfikował Renata Markiewicz
Data ostatniej modyfikacji: 2009-01-05 13:41
Repozytorium zmian