Zamówienie publiczne
data: | 2009-07-09 |
typ: | Rozstrzygnięte |
numer sprawy: | PP/ZP-16/09 |
rodzaj: | dostawa |
tryb: | przetarg nieograniczony |
przedmiot: | Pojemniki z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów |
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
ZAMAWIAJĄCY:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o. o.
w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 159
NIP: 879-016-92-80; REGON: 870525973
KRS: 0000151221; Kapitał zakładowy: 8. 469 500 PLN
tel. 056 63 98 119; fax. 056 63 98 120
www.mpo.torun.pl
o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwot określonych w art.11 ust. 8 ustawy Pzp.
Przedmiot zamówienia: Pojemniki z tworzyw sztucznych do zbierania odpadów
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych z roku produkcji 2009 w
I klasie jakości pojemników typu MGB wykonanych z tworzyw sztucznych typu PE –HD
w następujących wielkościach i asortymentach:
Typ pojemnika Wielkość zamówienia :
MGB 1100 - pojemnik zielony-szkło kolorowe - 80 szt.
MGB-1100 – pojemnik niebieski-papier - 110 szt.
MGB 1100 - pojemnik żółty-metale, tworzywa sztuczne - 110 szt.
MGB 120+wkłady 60 l - 600 szt.
MGB 240 - 400 szt.
MGB 660 PIASEK AZ - 15 szt.
CPV: 25.22.33.00-3 E 029-2
Termin realizacji: 10 tygodni od daty zawarcia umowy.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składani ofert równoważnych
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny tych warunków
1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22.1 ustawy:
a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia /*lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24.ust.1 i 2.
2) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia*
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnione poniżej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału
w postępowaniu:
1) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zamawiający przyjmie jako aktualne wypisy, jeżeli data ich wydania nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą otwarcia ofert,
2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy i, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - [zał. nr 2],
Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia.
Pojemniki winne być zgodne z wymaganiami opisanym w Rozdziale II siwz.
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez zamawiającego
1) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, z którego musi jasno wynikać, że spełnia on wszystkie wymagania techniczne opisane w siwz – wg opisu w rozdziale II. Zamawiający wymaga załączenia katalogu oferowanych pojemników (katalog lub barwne fotografie).
2) Deklaracja zgodności z normą i certyfikat na znak bezpieczeństwa .
3) Atest higieniczny PZH.
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami :
- d/s formalno-prawnych związanych z zamówieniem:
specjalista ds. zamówień publicznych - Renata Markiewicz, tel.056 63 98 166
- ds. merytorycznych związanych z zamówieniem kierownik Sekcji Wywozu – Wojciech Dąbrowski, tel. 056 63 98 121
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego (sekretariat) do dnia 22/07/2009 r., godz. 10.00
Termin otwarcia ofert 22/07/2009 r. godz 10.15, sala 312.
Okres związania ofertą 30 dni
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena - 100 %
SIWZ jest dostępna ( do pobrania) na stronie internetowej www.mpo.torun.pl
oraz w kasie w siedzibie Zamawiającego w cenie 18,36 zł/ netto +22% VAT lub na pisemny wniosek za zaliczeniem pocztowym.
W projekcie umowy jest omyłka pisarska. Termin wykonania umowy wynsi 10 tygodni , tak jak w siwz i treści ogłoszenia, a nie 6 jak pomyłkow zapisano we wzorze.
Postępowanie ogłoszono dnia 09.07.2009 r.
Kto opublikował: Renata Markiewicz
Data publikacji: 2009-07-09 13:03
Kto zmodyfikował Renata Markiewicz
Data ostatniej modyfikacji: 2009-07-27 13:32
Repozytorium zmian