Toruń: Części zamienne do pojazdów
Numer ogłoszenia: 80816 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. , ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6398119, 6398166, faks 056 6398120.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Części zamienne do pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych części zamiennych do samochodów ciężarowych specjalizowanych następujących marek: STAR SMW 1142 Turbo, JELCZ P422 k, JELCZ 325, Volvo, Mercedes Sprinter, Lublin, Volksvagen transporter oraz do pługów odśnieżnych m. SCHMIDT, rozsypywarek środków uszarstniających produkcji P.R.I.B. Sp. z o. o. Olsztyn, zamiatarek ulicznych m. Broddway wchodzących w skład zaplecza technicznego MPO Sp. z o.o. w Toruniu ul. Grudziądzka 159. Specyfikację ilościową i asortymentową przedmiotu zamówienia zawarto w Rozdziale II siwz. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w Rozdziale II uwzględnia również podział zamówienia na pakiety. Integralną częścią siwz jest projekt umowy, którego postanowienia należy brać pod uwagę przygotowując ofertę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Pakiet 1 - 300 zł. Pakiet 2 - 600 zł. Pakiet 3 - 400 zł. Pakiet 4 - 3000 zł. Pakiet 5 - 50 zł. Pakiet 6 - 100 zł. Pakiet 7- 50 zł. Pakiet 8- 200 zł. Pakiet 9 - 400 zł. Pakiet 10- 1000 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań szczegółowych. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek jeżeli złoży oświadczenie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia lub nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań szczegółowych. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek jeżeli złoży oświadczenie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia lub nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań szczegółowych. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek jeżeli złoży oświadczenie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia lub nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań szczegółowych. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek jeżeli złoży oświadczenie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia lub nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Formularz ofertowy zał.1 - Rozdział III siwz , 2) Zaparafowany projekt umowy, 3) Formularze asortymentowe (odpowiednio do oferowanego Pakietu)- Rozdział II siwz, 4) Zaakceptowane wykazy depozytowe i wykazy sprzętu (odpowiednio do oferowanego Pakietu) - Rozdział II siwz .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy . Wprowadzenie zmiany nie mogą naruszać postanowień art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą dotyczyć: 1) zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy , a które są korzystne dla Zamawiającego, 2) zmian doprecyzowujących treść Umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, 3) zmian w zakresie wymogów stawianych przez Zamawiającego dotyczących dostawy części zamiennych, w szczególności w sytuacji, gdy ze względu na zmianę przepisów prawa lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę tych wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych, 4) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającej w szczególności ze zmiany przepisów prawa, w tym przepisów dot. stawki podatku VAT, 5) zmiany postanowień Umowy dot. weryfikacji reklamacji, jeżeli są korzystne dla Zamawiającego. 2. Jakakolwiek zmiana niniejszej umowy i jej załączników może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 3. Zmiana oznaczenia stron Umowy , danych niezbędnych do wystawienia faktury oraz adresu korespondencyjnego wynikająca ze zmian organizacyjnych, zmian numerów telefonów i faksów, nie stanowi zmiany treści Umowy i wymaga tylko pisemnego powiadomienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - pokój 202.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie