Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktoweMiejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
ul. Grudziądzka 159
Osoba do kontaktów: Renata Markiewicz
87-100 Toruń
POLSKA
Tel.: +48 566398119
E-mail: renata.markiewicz@mpo.torun.pl
Faks: +48 566398120
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.mpo.torun.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje
i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu
konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod
adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającejPodmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalnościŚrodowisko
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiającychInstytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wraz z transportem odpadów do instalacji przetwarzania odpadów.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usługUsługi
Kategoria usług: nr 16: Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i podobne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: PL, Toruń.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług
polegających na przejęciu przez Wykonawcę od Zamawiającego do
zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 – (inne odpady w tym
zmieszane substancje i przedmioty) balastu z frakcji nadsitowej > 80
mm, posiadającej ciepło spalania powyżej 6GJ/Mg pochodzących z
mechanicznej obróbki odpadów komunalnych suchych zbieranych w sposób
selektywny. Szacowana ilość odpadów do przejęcia i zagospodarowania
wynosi 5 000 Mg. W zakres niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzi
również odbiór tych odpadów z siedziby Zamawiającego położonej w Toruniu
przy ul. Kociewskiej i ich przetransportowanie w celu zagospodarowania
do instalacji Wykonawcy. Załadunek odpadów na podstawione przez
Wykonawcę samochody pozostaje po stronie Zamawiającego. Koszty załadunku
obciążają Zamawiającego. Natomiast Wykonawca w ramach świadczenia
przedmiotu zamówienia zapewni środki transportu. Koszty transportu
odpadów obciążają Wykonawcę.
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała
codziennie w dni robocze od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00
do 16:00. Minimalna ilość odpadów odebrana w danym dniu roboczym wynosi
20 Mg. Masa nasypowa odpadu wynosi średnio 0,055 Mg / m3. Zalecenia techniczne do odbioru odpadów od Zamawiającego:
Odbiór z siedziby Zamawiającego napełnionych odpadami
kontenerów i ich transport odbywać się będzie przy użyciu samochodów
przystosowanych do przewozu kontenerów hakowych o pojemności 30 m3
wykonanych wg normy DIN 30722. Kontenery są własnością Zamawiającego i
po ich opróżnieniu Wykonawca zwraca je Zamawiającemu. Zamawiający
dopuszcza również możliwość przetransportowania odpadów luzem przy
użyciu samochodów ciężarowych ze skrzynią ładowaną od góry o wysokości
nie większej niż 3,2 m. Zagospodarowanie odpadów musi odbywać się
zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z 14.12.2012 o odpadach
(Dz.U. z 2013 r. nr 21). Dopuszcza się korzystanie przez Wykonawcę z
podwykonawstwa w zakresie transportu odpadów.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
II.1.8)CzęściTo zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
5 000 Mg odpadów.
II.2.2)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniachJest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacjiOkres w miesiącach: 7 (od udzielenia zamówienia)
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium – 10 000 PLN.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunkiWykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoInformacje
i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1)
posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem
zamówienia Zamawiający. Wykonawcy w celu spełnienia warunku winni
wykazać się posiadaniem zezwolenia – decyzji właściwego organu na
przetwarzanie odpadów, zgodnie z ustawą
o
odpadach z 14.12.2012 (Dz. z 2013 r., poz. 21), ponadto Wykonawca
winien wykazać się uprawnieniem do wykonywania krajowego transportu
drogowego rzeczy zgodnie z przepisami ustawy z 6.9.2001 o transporcie
drogowym
(Dz.U. z 2013 r. poz.1414) i
zezwoleniem na transport odpadów obejmującym co najmniej obszar
położenia instalacji odbierającej odpady, o których mowa w SIWZ
[z
uwzględnieniem odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane
substancje i przedmioty) pochodzące z mechanicznej obróbki zmieszanych
odpadów komunalnych, stanowiącej frakcję nadsitową > 80 mm,] wydanym
na podstawie art. 28 ustawy z 27.4.2001 o odpadach (Dz.U. z 2010 r. nr
185, poz. 1243 z późn. zm.) bądź zaświadczenie o wpisie do rejestru, o
którym mowa w art. 49 ust.1 ustawy z 14.12.2012 o odpadach,
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawoduŚwiadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedurydialog konkurencyjny
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówieniaOferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 95
2. Warunki płatności. Waga 5
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznejWykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
Zo/Zp-07/2016
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienianie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowegoDokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu10.5.2016 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze VI.4.2)Składanie odwołańDokładne
informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w
terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zmawiającego
stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób
określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo w terminie 15 dni – jeżeli
zostały przesłane w inny sposób. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o
zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie wobec
czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od
dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można
było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego
wniesienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:23.3.2016