Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktoweMiejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
ul. Grudziądzka 159
Osoba do kontaktów: Renata Markiewicz
87-100 Toruń
POLSKA
Tel.: +48 566398119
E-mail: renata.markiewicz@mpo.torun.pl
Faks: +48 566398120
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.mpo.torun.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje
i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu
konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod
adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającejPodmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalnościŚrodowisko
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiającychInstytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Sól drogowa i techniczny chlorek wapnia.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usługDostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Toruń, Polska.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli
drogowej i technicznego chlorku wapnia wraz z usługą transportu do
magazynu Zamawiającego w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 159.
Zadanie 1 – Sól drogowa .Przedmiotem
zamówienia jest dostawa luzem wraz z transportem do magazynów
Zamawiającego w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 159, sypkiej soli
drogowej zwanej DR, o granulacji ziaren powyżej 6 mm wynoszącej
maksymalnie 10 % i ziaren poniżej 1 mm wynoszącej maksymalnie 60 %,
niezbrylającej się stosowanej do usuwania śliskości zimowej na drogach w
szacunkowej ilości wynoszącej 5 000 Mg i soli drogowej do sporządzania
wodnego roztworu soli zwanej DS, o granulacji ziaren powyżej 6 mm
wynoszącej maksymalnie 5 % i ziaren poniżej 1 mm wynoszącej maksymalnie
50 % w szacunkowej ilości 200 Mg.
Zadanie 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa
wraz z transportem do magazynów Zamawiającego w Toruniu przy ul.
Grudziądzkiej 159 technicznego chlorku wapnia (CaCl2 H2O) w postaci
płatków w szacunkowej ilości 200 Mg, pakowanego w worki typu big bag o
masie 1 000 kg. Worki winne być ułożone na paletach i zabezpieczone
przed wilgocią np. przez foliowanie. Dostawy będą realizowane
sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w partiach nie mniejszych niż
24 Mg. Realizacja zamówienia będzie następowała w terminie 5 dni od daty
złożenia przez Zamawiającego pisemnego zamówienia.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
II.1.8)CzęściTo zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Zadanie 1: Sól drogowa do posypywania – 5 000 mg, sól drogowa do solanek – 200 mg.
Zadanie 2: Techniczny chlorek wapnia – 200 mg.
II.2.2)Informacje o opcjachOpcje: tak
Proszę
podać opis takich opcji: Zamawiający zastrzega sobie prawo do
zmniejszenia szacowanej wielkości przedmiotu zamówienia z przyczyn nie
zależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy, bo są on związane z warunkami atmosferycznymi, na które
zamawiający nie ma wpływu. Zamawiający gwarantuje pewność wykonania
umowy na poziomie 50 % wielkości umowy,
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zwiększenia szacowanej wielkości przedmiotu
umowy o 15 % w zależności od swoich faktycznych potrzeb i możliwości
finansowych. W takim przypadku Zamawiający poinformuje Wykonawcę o
skorzystaniu z powyższego uprawnienia, a Wykonawca zobowiązuje się
realizować to opcjonalne zamówienia na tych samych warunkach.
Wstępny harmonogram wykorzystania tych opcji:
w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
II.2.3)Informacje o wznowieniachJest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji Rozpoczęcie 1.1.2016. Zakończenie 31.12.2016
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Zadanie 1 – 10 000 PLN; Zadanie 2 – 2 000 PLN.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunkiWykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)Kwalifikacje techniczneInformacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności dotyczące:
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego
warunku: warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje
minimum 2 składami magazynowymi o pojemności co najmniej 2 500 Mg każdy –
wymaganie dla Zadania 1.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj proceduryOtwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówieniaOferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 95
2. Warunki płatności. Waga 5
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
SD/ZP - 21/2015
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienianie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowegoTermin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 4.11.2015 - 10:00
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu4.11.2015 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniupolski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąw dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofertData: 4.11.2015 - 10:15
Miejscowość:
Siedziba Zamawiającego.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Sierpień/wrzesień 2016 rok.
VI.2)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczePrezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587803
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587803
VI.4.2)Składanie odwołańDokładne
informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do
Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej
bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego
kwalifikowanego certyfikatu. Odwołujący przesyła kopię odwołania
Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki
sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego
terminu. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania
informacji o czynności Zmawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia
– jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy,
albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec
postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w
terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie
wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10
dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności
można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę
jego wniesienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:22.9.2015