Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktoweMiejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
ul. Grudziądzka 159
Osoba do kontaktów: Renata Markiewicz
87-100 Toruń
POLSKA
Tel.: +48 566398119
E-mail: renata.markiewicz@mpo.torun.pl
Faks: +48 566398120
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.mpo.torun.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje
i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu
konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod
adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającejPodmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalnościŚrodowisko
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiającychInstytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wraz z transportem.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usługUsługi
Kategoria usług: nr 16: Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i podobne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Toruń, PL.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12
12 balastu z frakcji nadsitowej > 80 mm pochodzących z mechanicznej
obróbki zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zbieranych w sposób
selektywny w ilości 6 000 Mg wraz z transportem.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług
polegających na przejęciu do zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 –
(inne odpady w tym zmieszane substancje
i przedmioty) balastu z frakcji nadsitowej > 80 mm,
posiadającej ciepło spalania powyżej 6GJ/Mg pochodzących z mechanicznej
obróbki zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych suchych
zbieranych w sposób selektywny. Szacowana ilość odpadów do przejęcia i
zagospodarowania wynosi 6 000 Mg. W zakres usługi zagospodarowania
wchodzi odbiór, transport i przetworzenie odpadów. Załadunek odpadów
pozostaje po stronie Zamawiającego i może być realizowany codziennie w
dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 22:00,
ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru odpadów w soboty od
godz. 6:00 do 14:00. Minimalna ilość odpadów odebrana w danym dniu
roboczym wynosi 50 Mg. Masa nasypowa odpadu wynosi średnio 0,18 Mg / m3. Odbiór
i transport odpadów odbywać się może
samochodami ciężarowymi ze skrzynią ładowaną od góry o wysokości nie
większej niż 3,2 m. Zagospodarowanie odpadów musi odbywać się zgodnie z
wymaganiami określonymi w ustawie z 14.12.2012 o odpadach
(Dz.U. z 2013 r. nr 21). Dopuszcza się korzystanie przez oferenta z podwykonawstwa
w zakresie transportu odpadów.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
II.1.8)CzęściTo zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Szacowana ilość odpadów do przejęcia i zagospodarowania wynosi 6 000 Mg.
II.2.2)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniachJest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacjiOkres w miesiącach: 6 (od udzielenia zamówienia)
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
10 000 PLN.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunkiWykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoInformacje
i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu dotyczące: posiadania uprawnień do
wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia Zamawiający.
Wykonawcy w celu spełnienia warunku winni wykazać się posiadaniem
zezwolenia – decyzji właściwego organu na przetwarzanie odpadów, zgodnie
z ustawą o odpadach z 14.12.2012 (Dz. z 2013 r., poz. 21), ponadto
Wykonawca winien wykazać się uprawnieniem do wykonywania krajowego
transportu drogowego rzeczy zgodnie z przepisami ustawy z 6.9.2001 o
transporcie drogowym
(Dz.U. z 2013
r. poz.1414) i zezwoleniem na transport odpadów obejmującym co najmniej
obszar położenia instalacji odbierającej odpady, o których mowa w SIWZ
[z
uwzględnieniem odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane
substancje i przedmioty) pochodzące z mechanicznej obróbki zmieszanych
odpadów komunalnych, stanowiącej frakcję nadsitową > 80 mm,] wydanym
na podstawie art. 28 ustawy z 27.4.2001 o odpadach (Dz.U. z 2010 r. nr
185, poz. 1243 z późn. zm.) bądź zaświadczenie o wpisie do rejestru, o
którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z 14.12.2012 o odpadach.
Ocena
spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia lub
nie spełnia w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i
dokumenty.
Nie wykazanie spełniania
warunków udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia
Wykonawcy z postępowania i odrzucenia oferty.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawoduŚwiadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługiOsoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj proceduryOtwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówieniaOferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 95
2. Warunki płatności. Waga 5
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznejWykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZO/ZP -09/2016
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu1.6.2016 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniupolski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąw dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofertData: 1.6.2016 - 10:15
Miejscowość:
Toruń, siedziba Zamawiającego.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze VI.4.2)Składanie odwołańDokładne
informacje na temat terminów składania odwołań: 1) Środki ochrony
prawnej przysługują Wykonawcy a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub
miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść
szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
2)
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy
czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
lub zaniechania czynności, do której Zmawiający jest zobowiązany na
podstawie ustawy.
3) Odwołanie
powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego,
której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe
przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności
faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
4)
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo
elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym
weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
5)
Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu
do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego
treścią przed upływem tego terminu.
6)
Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o
czynności Zmawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli
zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo w
terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
7)
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec
postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w
terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia na stronie internetowej.
8)
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w
terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej
staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących
podstawę jego wniesienia.
9) W
przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub
postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamawiający może
przedłużyć termin składania ofert.
10)
W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert
bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia
przez Izbę orzeczenia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:19.4.2016