Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktoweMiejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
ul. Grudziądzka 159
Osoba do kontaktów: Renata Markiewicz
87-100 Toruń
POLSKA
Tel.: +48 566398119
E-mail: renata.markiewicz@mpo.torun.pl
Faks: +48 566398120
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.mpo.torun.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje
i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu
konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod
adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającejPodmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalnościŚrodowisko
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiającychInstytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Sól na potrzeby zimowego utrzymania dróg.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usługDostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Toruń, Polska.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zadanie 1 – Sól drogowa
Przedmiotem zamówienia jest dostawa luzem wraz
z transportem do magazynów Zamawiającego w Toruniu przy ul.
Grudziądzkiej 159, sypkiej soli drogowej (zwanej DR) o granulacji ziaren
powyżej 6 mm wynoszącej maksymalnie 10 % i ziaren poniżej 1 mm
wynoszącej maksymalnie 60%, niezbrylającej, do usuwania śliskości
zimowej na drogach w szacunkowej ilości 7000 Mg i soli drogowej do
sporządzania wodnego roztworu soli (zwanej DS) o granulacji ziaren
powyżej 6 mm wynoszącej maksymalnie 5 % i ziaren poniżej 1 mm wynoszącej
maksymalnie 50% w szacunkowej ilości 400 Mg.
Zadanie 2
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z
transportem do magazynów Zamawiającego w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej
159 technicznego chlorku wapnia (CaCl2 H2O) w postaci płatków,
odpowiadającego normie PN-75/C-84127, w szacunkowej ilości 350 Mg.,
pakowanego w worki big bag o masie 1MG, ułożone na paletach i
zabezpieczone przed wilgocią ( np. przez foliowanie) Dostawy będą
realizowane sukcesywnie, w partiach nie mniejszych niż 24 Mg, po
uzyskaniu pisemnego zamówienia Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych
od daty zamówienia
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
II.1.8)CzęściTo zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
8915 MG
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 383 000 PLN
II.2.2)Informacje o opcjachOpcje: tak
Proszę
podać opis takich opcji: Zadanie 1 - Sól drogowa : wielkość zamówienia
7000 MG - 850 MG . Sól do sporządzania solanek 400 MG - 460 Mg w
zależności od przebiegu warunków atmosferycznych. Gwarancja
wykorzystania umowy 50%
Zadanie 2.
Techniczny chlorek wapnia 350 MG - 402,5 MG w zależności od przebiegu
warunków atmosferycznych. Gwarancja wykorzystania umowy 50%
Wstępny harmonogram wykorzystania tych opcji:
w miesiącach: 7 (od udzielenia zamówienia)
II.2.3)Informacje o wznowieniachJest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacjiOkres w miesiącach: 8 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Wymagane wadium Zadanie 1 - 10000 PLN, Zadanie 2 - 2000 PLN
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)Kwalifikacje techniczneInformacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia: dla Zadania 1 - wykonawca winien wykazać, że dysponuje
składami magazynowymi o pojemności nie mniejszej niż 6000 Mg .
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że
posiada własny skład magazynowy lub udowodni poprzez złożenie stosownych
dokumentów, że na okres realizacji zamówienia może dysponować zasobami
osób trzecich. Dla zadania 2 zamawiający nie precyzuje w tym warunku
wymagań szczegółowych.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj proceduryOtwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówieniaNajniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznejWykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
SD/ZP-19/2014
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienianie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowegoDokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu10.9.2014 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniupolski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąw dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofertData: 10.9.2014 - 10:15
Miejscowość:
Siedziba Zamawiającego
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze VI.4.2)Składanie odwołańDokładne
informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w
terminie 10 dni od dnia przesłania za pomocą faksu lub drogą
elektroniczną informacji o czynnościach Zamawiającego stanowiącej
podstawę jego wniesienia jednocześnie przekazując kopię treści odwołania
Zamawiającemu. Odwołanie wobec treści ogłoszenia a także wobec
postanowień siwz wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji
ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenie
siwz na stronie internetowej zamawiającego www.mpo.torun.pl
. Wobec innych czynności niż wymienione odwołanie wnosi się w terminie
10 dni od dnia od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej
staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących
podstawę jego wniesienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:17.7.2014