Toruń: Transport odpadów
Numer ogłoszenia: 240576 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. , ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6398119, 6398166, faks 056 6398120.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu odpadów komunalnych o kodzie 19 12 12 [ inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) pochodzące z mechanicznej obróbki zmieszanych odpadów komunalnych, stanowiące frakcję podsitową 20 - 80 mm.], z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Toruniu przy ulicy Kociewskiej 36-53 do Składowiska Odpadów w Zakurzewie , pow. grudziądzki celu ich zagospodarowania. Przewidywana ilość odpadów do przetransportowania w okresie realizacji usługi wynosi ok. 5 000 Mg. Usługa realizowana będzie minimum dwoma samochodami po dwa kursy dziennie. Przewidywana łączna ilość kilometrów wynosi 42 500. Usługa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00. - 18.00. Zamawiający dopuszcza możliwość transportowania odpadów również w soboty od 6.00 - 14.00. Załadunek odpadów na samochody wykonawcy obywać się będzie sprzętem załadunkowym zamawiającego i na koszt zamawiającego. Wykonawca potwierdzi wykonanie usługi transportu odpadów na miesięcznej Karcie Przekazania Odpady wystawionej przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane w tym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia tj.: posiadaniem pozwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy i transportu odpadów na terenie województwa Kujawsko- Pomorskiego z uwzględnieniem minimum kodu odpadów 9 12 12. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia* w oparciu o złożone przez wykonawcę dokumenty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym warunku wymagań szczegółowych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.. dysponowanie minimum 2 samochodami samowyładowczymi o pojemności skrzyni ładunkowej nie mniejszej niż 35 m3 i ładowności nie mniejszej niż 24 Mg wraz z obsługą. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia* w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. wykonawcy, którzy posiadają wymagane prawem ubezpieczenie komunikacyjne w zakresie OC i OC przewoźnika drogowego na kwotę minimum 100 000 PLN. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia* w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Formularz ofertowy wraz z przynależnymi oświadczeniami Zaakceptowany projekt umowy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo w przypadku zaistnienia okoliczności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Udokumentowana zamiana podatku VAT. 2. Zmiejszenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie